Politica de retur
INFORMAȚII DESPRE LIVRARE
Termenul de livrare este de 2-4 zile lucrătoare de la data preluării comenzii tale (cu excepția zilelor nelucrătoare). Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința noastră.
Livrarea se face prin intermediul unei societăți de curierat, la domiciliul clientului, în termen de 2-4 zile lucrătoare de la expedierea comenzii și poate ajunge la destinație după maxim 4 zile lucrătoare.
În cazul în care dorești să specifici anumite aspecte referitoare la livrare (ora de livrare, adresa sau puncte de reper etc.), te rugăm să introduci în rubrica de observații aceste lucruri înainte de finalizarea comenzii. În momentul expedierii coletului, vei fi înștiințat telefonic de către noi.
Produsele se livrează în limita stocului disponibil. Dacă unul sau mai multe dintre produsele comandate nu mai sunt disponibile, vei fi înștiințat în acest sens. În unele cazuri, produsul comandat poate fi înlocuit cu unul asemănător dacă ești de acord cu acest lucru.
POLITICA DE RETUR
În cazul în care doresti să renunți la produsele achiziționate de pe website-ul www.elucerna.ro, ai posibilitatea de retur în 14 zile de la primirea comenzii, conform dispoziţiilor Ordonanţei de Urgenţă nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Dreptul de renunțare la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.
Dacă oricare dintre clauzele de mai jos vă fi găsită nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
CONDIȚII GENERALE
Intenția de retur trebuie notificată website-ului www.elucerna.ro telefonic sau prin e-mail, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Returnarea se va face pe baza formularului de retur completat de client și trimis pe adresa de e-mail comenzi@elucerna.ro. În cazul livrării successive a comenzii, este luat în considerare un termen maxim de 14 zile calendaristice de la primirea ultimului colet din comandă. În urma efectuării solicitării de retur, societatea de curierat va fi trimisă la adresa indicată de client pentru ridicarea coletului de retur.
Clientul va primi prin e-mail confirmarea de primire a cererii de retur în cel mai scurt timp posibil. Societatea de curierat va fi notificată pentru ridicarea coletului de la adresa indicată de client.
CONSECINȚELE RETURULUI
Website-ul www.elucerna.ro va rambursa clientului orice sumă pe care a primit-o din partea clientului (mai puțin costul transportului achitat inițial) în baza comenzii efectuate, în cel mult 10 zile lucrătoare de la recepționarea coletului de retur. Modalitatea de rambursare va fi aceeași prin care clientul a achitat comanda, cu excepția cazului în care clientul solicită o altă modalitate de rambursare.
CONDIȚII DE RETURNARE A PRODUSELOR
Indiferent de situația de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise clientului, în ambalajul original cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factură, certificat de garanție etc.). Produsele returnate trebuie să nu prezinte defecte (exceptând defectele deja semnalate de client în corespondența cu website-ul www.elucerna.ro).
TERMENE DE RETURNARE A BANILOR
În cazul retururilor integrale, clientul primește banii aferenți produselor returnate și constul transportului achitat inițial în termen de 10 zile lucrătoare de la recepționarea și validarea coletului de retur în depozitul nostru.
COSTUL TRANSPORTULUI LA RETUR
Dacă au fost livrate clientului alte produse decât cele comandate sau dacă produsele sunt neconforme cu informațiile furnizate pe website la momentul comenzii, costul transportului de retur este suportat de www.elucerna.ro. În cazul oricărui alt motiv de returnare decat cele menționate, costul transportului de retur este suportat de către client.